söndag 19 februari 2012

I fickan bebis...

Dockan Tim får agera modell när det ska fotas.

Så här ser det ut från sidan.
Tadaa! Här är den; min alldeles egna, hemmasydda barnstol att ha på en vanlig stol. Jag kan berätta att jag har haft väldigt många olika idéer på hur den skulle utformas. Hade sett en variant på nätet på Mönsterarkivet, så det var bara att leta upp den. Dock var det inte riktigt det jag var ute efter, så efter att ha googlat runt lite hittade jag den här. Tydliga bilder att titta på, och lätt som en plätt blev en gammal gardin en barnstol!

Jag må säga att jag är väldigt nöjd själv. Bebis har provat och hon satt finemang i den med. Nu har vi kommit på här hemma att vi ska konstruera en liten dyna, eller kudde av något slag med. Planer smids!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar